Blogs DHNET.BE
DHNET.BE | Créer un Blog | Avertir le modérateur

افلامك سكس

  • الصيدلية واول مرة المس كسها


    الصيدلية واول مرة المس كسها

    سكس امهات ,افلام نيك ,سكس اخ واختة ,افلام سكس ,تحميل افلام سكس .سكس محارم ,سكس مترجم ,سكس اجنبى ,افلام سكس

    هذة القصة حقيقة ..
    فى البداية احب اعرفكم بنفسى .انا على من منطقة غبريال فى الاسكندرية عندى 24 سنة ..وكان عمرى مانكت بنت قبل كدة ..وكنت شغال فى صيدلية ومعايا بنت اسمها مروة ..احب اوصفلكم مروة هى قصيرة وبزازها كبيرة وطيزها وسط ولا صغير ولا كبيرة ..وبعد فترة من العمل مع بعض كنت بجيب صور بنات لابسة برا وكلوت او لابسين قمصان نوم جامدة نيك واخليها تشوفهم وفى يوم كانت واقفة فى الصيدلية وانا بعدى من وراها حطيت ايدى على اخر ظهرها واول طيزها علشان اخليها توسع هلشان اعدى وهى متكلمتيش ومع تكرار الحركة دى كام يوم كانت واقفة نفس الوقفة حطيت ايدى على طيزها من تحت راحت قالتلى انت بتعمل اية قولتلها انتى شكلك خسيتى خالص وخايف البنطلون يقع منك فماسك البنطلون وقعد احسس على طيزها وروحت مدخل ايدى كوة البنطلون العب فى طيزها الطرية اوى وبالايد التانية بفتح زراير البنطلون علشان العب فى كسها وكان مبلول اوى واول ما حطيت صوابعى على فتحة كسها ساحت من روحت ساحبها على المخزن وقلعتها البنطلون والكلوت خالص وقعد الحس فى كسها وخليتها تمص زبرى ومكانتيش عارفة لانها اول مرة بس انا علمتها وبعد كدة لما هاجت خالص وجابتهم كذا مرة خليتها تقف وتفلقس طيزها ورحت بالل زبرى واول ما حطيتة على خرم طيزها لقيت طيزها بلعت زبرى على طول وقعد انيك فى طيزها حوالى 1/2 ساعه لغاية ما طيزها اتهرت من زبرى الكبير ورحت جايب لبنى جوة طيزها ومن اليوم دة وانا بنيكها فى طيزها لانها لسة بنت بنوت ومستنى تتجوز علشان اتذوق حلاوة كسها فى النيك ....انا مستنى تعليقاتكم علشان انزل باقى مغامراتى الجنسية واى واحدة نفسها تتمتع تيجى خالص

     

  • اغتصوبنى الوحوش

    اغتصوبنى الوحوش اغتصاب جماعى حتى التلذذ ومن يومها وبقيت مدمنة النيك

    انا هدى 28 سنه سكنه فى منطقة شعبية لوحدى ارملة لجوزى الى اتجوزتته بالعافيه
    انا كنت لازم اتخانق كل يوم واعمل مشكله بسبب رجالة المنطقة الى عنيهم تندب فيها الرصاص فى حركة بعملها انزل من البيت يتزنقوا فيا انشر الغسيل يقهدوا يبصوا ويتكلوا على بزازى الكبيرةالى بتبان وانا بنشر الغسيل.
    فى يوم كنت نازلة من البيت اشترى حاجات لقيتهم بتلفوا عليا ويترزلوا رحت مزعقه وقليت ادبى والناس اتخلت وعملت مشكله كبيرة
    وشتمتهم ومنظرهم قدام المنطقة بقى وحش
    فرجعونى البيت وقعدوا يهدونى وبعد كده لقتهم بيتكلموا فى موضوع انى لازم اتجوز عشان محدش يتعرضلى انا قلتلهم محدش ليه دعوة بيه وكل واحد حر فى حياته المهم طلع واحد منهم كده تحس انه راجل قلهم سبوها كل واحد مسئول عن نفسه ومشى وسبنا وبعد كده الموضوع خلص
    سكس مترجم ,سكس اخ واخته ,افلام سكس ,عرب نار ,صور سكس .سكس حيوانات,سكس محارم
    تانى يوم بليل لاقيت جرتى بتخبط عليا بتقلى تعالى ضرورى بنتى تعباه وعاوزه حد يقعد معها عقبال اما اجيب الدواء
    المهم دخلت شقتها وفتحت الاوضه بتاعت البنت دخلتنى وقفلت عليا
    وانا برفع عنيا لاقيت اربع رجاله فى الاوضه ولقيت على السرير عصايا وكرباك وحبال
    قلتلهم الى هيقرب منى هصوت وهلم عليكوا الدنيا لقيت حد جيه من ورايا ومسك ايدى وحط كمامه على بقى مبقتش عارفه اصرخ د

    واحد منهم قلى احنا : هنربى امك يا بنت الوسخه
    وكنت لبسه قميص نوم اسود راح قافش فى بزازى وعمال يدوس على حلمات صدى وانا بحاول اصرخ
    راح فاجأة شد القميص قطعه وشد البررا وبزازى كلها خرجت لبره
    وقلى احنا هنقطع بزازك يا بنت الشرموطه وراح جايب الحبال وقاعد يربط فى بزازى لغايط اما ازرقه من الربط وبعد كده قعد يمص فى بزازى وحلمات صدرى
    سكس محارم ,افلام سكس محارم .سكس محارم
    وانا بصرخ من الوجع وبقى واحد ماسك بز يمين والتانى ماسك الشمال
    وبعد كده لفونى وقعدونى على ركبتى وراح مسكين الكلوت وشدوا من على كسى وراح واحد منهم مسك العصيا وقعد يمشيها على طيزى وبعد كده قعد يضربنى وانا بعيط واصرخ ...... وصورنى على الموبيل وقالولى لو نطقتى هنفضحك وكل مانحب نيكك هنيكك براحتنا ومن يومها وحبيت الاغتصاب وانا الى بروح ليهم عشان اتناك منهم واستمتع معاهم

  • نيك سميرة زوجة ابن عمي


    نيك سميرة زوجة ابن عمي

    سكس ,تحميل سكس ,تحميل افلام سكس ,افلام نيك
    كنت في 24سنة في يوم ذهبت لزيارت ابن عمي للمستشف كان مصاب في العمود الفقري كان له اكثر من خمسة اشهر مرقد
    في المستشفى حين ذهبت لزيارتة التقيت زوجتة سمرة وهي عندة في المستشفى تزورة سميرة هي بنت عمي الثاني
    تربيت معها وكنت لعب معها وكنت انيكها في طيزها في الزريبه وكان عمري 17سنة وهي كان عمرها 18سنه في تلك الايام
    ذلك اليوم في المستشفى كانت سميرة تلومني لماذا لم اكن ازورها وابن عمي قال كن اذهب للبيت اعتبر البيت بيتك قلت طيب واخذت رقم اتلفون حقها وقلت خلاص يا سميرة ازورك قريب قالت اكي وبعد ثلاثة ايام كان معي فلوس ذهبت العصر للمستشفى زرت ابن عمي وقلتلة اليوم عدذهب ازور سميرة زوجتك وعطيها مصاريف وسافر قال ابن عمي ليش تسافر اجلس في البيت الى الصباح وسافر قلت خير وخرجت من المستشفا وتصلت بسميرة وذهبت وشتريت القات وستقبلتني وخزنت ان وسميرة وكان معها ولد عمرة ثلاث سنوات بعد المغرب نام ولدها وجلست تخزن معي وكانت تذكرني ايام كنا نلعب مع بعض وان فهمت سميرة كانت تقصد حين كنت انيكها قلت اليوم فرصه انيك سميرة بعد قلت عدذهب اتصل ورجع نص ساعة ورجع قالت لا قلت وعد اني ارجع قالت طيب ذهبت اشتريت حبوب تأخير القذف ومنشطة ومشروب طاقة ثلاثة انواع وجمعت مشروب الطاقة في علبة وعملت حبوب منشطة وسط الشراب ورجعت الى البيت عند سميرة دخلت وجلسنا وكانت لابسة روب من فوق الملابس بعد شفتها خلست اروب وهي لابسة سروال وردي ضيق وفنيلة
    وكانت تمشي وتهز طيزها قلت لنفسي اليوم يا سميرة عدنيك طيزش بقوة وبعد ساعتين بدأ مفعول الحبوب حسيت زبي عيشط اسروال وهي كانت هايجة تذكرنا ايام كنا نلعب وقلت تذكري حين كنا نلعب داخل الزريبة ضحكت وقالت لم انسي تلك الايام الحلوة وقالت لكن من حين تزوجت افترقنا وبعد قالت كل يوم وان تعبانة قلت سلامات قالت كل اسبوع مرض
    قلت وليوم او تعبانه قالت لا قلت لو تحبي اعملك مساج ضحكت و قالت طيب قلت في زيت الزيتون قالت موجود قلت جيبية ونيمتها على بطنها وبين ادلك ظهرها حتا طيزها وكنت ادخل يدي من تحت اسروال وفحس طيزها وهي تحرك طيزها بعد وضعت اصبعي في طيزها وكنت ادخلها طيزها قلت سميرة قالت نعم قلت طيزك جوعان قالت من تلك الايام لم يأكل نزلت سروالها الوردي وعملت وسادة تحت بطنها حتا ارتفع طيزها وكنت ادلك طيزها حتا هيجتها زياده وبعد ادخل زبي طيزها ونيكها وهي ممتدة وبعد ارفعها ونيكها وهي واقفه وهي تصرخ من الذة وتقول اريحها اكثر ونيكها في طيزها وقول خلاص وهي تقول لا نيك اكثر ونيكها تلك اليلة في كسها وطيزها في كل ساعة تذهب تغير ملابسها وترجع ونيكها كل مرة ابدا انيكها في طيزها

    سكس اجنبى
    , افلام نيك ,سكس محارم ,سكس امهات ,عرب نار ,سكس اخ واخته ,صور سكس متحركة ,افلام سكس مترجمة